A webáruházunkban található összes termékünkre garanciát vállalunk, a jótállás pontos időtartama márkánként és termékenként eltérő lehet, amely 1 hónaptól 1 évig terjedhet a termék értékétől függetlenül. A garanciális problémák miatt visszaküldött termékeket cseréljük, amennyiben készlethiány áll fenn, akkor kuponkód formájában jóváírjuk, amely a következő vásárlásnál felhasználható.
garancia@gsmlive.eu
Garanciális hibabejelentő lap (nyomtatható) letöltéséért kattints ide! |
Garanciális hibabejelentő lap (e-mailben küldhető) letöltéséért kattints ide! |
garancia@gsmlive.eu
A jótállás időtartama (a termék adatlapján is megtalálható) a következők szerint alakul:
Termék | Garancia idő |
LCD kijelzőkre, érintőpanelekre, LCD kijelző +érintőpanelekre |
6 hónap |
szervízalkatrészekre (csengőhangszóró, beszédhangszóró, töltéscsatlakozó stb.) |
1 hónap |
gyári tartozékokra (töltő, adatkábel, headset, akkumulátor) |
12 hónap |
dotfes, joway, nillkin, remax, blitzwolf, Devia márkájú termékekre |
12 hónap |
mtk, oneplus, konfulon, rebeltec, deji, letang termékekre |
6 hónap |
használt termékekre (akkumulátor, töltő, adatkábel, LCD kijelző+érintőpanel és egyéb) |
1 hónap |
utángyártott akkumulátorok, power bankok, adatkábelek, töltők és egyéb kiegészítőkre |
6 hónap |
fidget spinnerekre |
3 hónap |
mobiltelefon házakra |
6 hónap |
mobiltelefonokra |
12 hónap |
mobiltelefon üvegfóliákra és tokokra |
1 hónap |
adathordozókra |
12 hónap |
világítástechnikai termékekre |
6 hónap |
sim kártyákra |
3 hónap |
garancia@gsmlive.eu
Garanciális hibabejelentő lap (nyomtatható) letöltéséért kattints ide! |
Garanciális hibabejelentő lap (e-mailben küldhető) letöltéséért kattints ide! |
garancia@gsmlive.eu
Érvénytelen a jótállás, ha az alábbiak közül valamelyik fennáll: - a termék nem tőlünk lett vásárolva - a termék tévesen lett rendelve (kivéve szerviz alkatrész) - a meghibásodás oka nem a megfelelő beszerelésből vagy használatból adódik - a terméken fizikai sérülés található, ami nem a gyártási hibából adódik - a garanciális hiba nem lett pontosan megnevezve, feltüntetve - a terméken lévő garanciális jelölés megsérült vagy el lett távolítva - a garanciális hibabejelentő lap nem lett csatolva vagy nem lett megfelelően kitöltve (kizárólag a weboldalunkról letölthető email verzió >ITT<, nyomtatható verzió >ITT< tudjuk elfogadni.) - a termék jótállási ideje lejárt |
garancia@gsmlive.eu
Garanciális hibabejelentő lap (nyomtatható) letöltéséért kattints ide! |
Garanciális hibabejelentő lap (e-mailben küldhető) letöltéséért kattints ide! |
garancia@gsmlive.eu
Garanciális termékek visszaküldésének menete:
1. A webáruházunkban a megfelelő szállítási mód (GLS futár + VISSZÁRU/CSOMAGCSERE) kiválasztásával lehet jelezni a hibás termékek visszaküldésének szándékát.
2. A termékek összértékétől függetlenül 500Ft ellenében tudunk GLS futárt küldeni a hibás termékekért. (Természetesen megoldható saját költségen is a visszaküldés, amely futárszolgálattal és postán is megoldható)
Visszaküldési cím:
Trading House International Kft.
4025 Debrecen
Nyugati utca 5-7
(a volt Doktorkanapé helyén)
3. Szeretnénk felhívni a figyelmet a megfelelő csomagolásra, mivel ha szállítás közben megsérül a termék, akkor sajnos garanciáját elveszti.
4. A hibás termékek mellé feltétlenül szükséges kitölteni a garanciális hibabejelentő lapunkat(email verzió >ITT<, nyomtatható verzió >ITT<), amely kézzel és számítógép segítségével is kitölthető, csak ennek megléte esetén, bevizsgálást követően tudjuk cserélni vagy jóváírni a tőlünk vásárolt és garanciális termékeket.
5. Szerviz alkatrészeket beépítés előtt érdemes tesztelni, hogy hibátlanul működjön, mivel ha beépítés után derül ki, hogy gyári hibás a termék, és csak sérülten lehet kiszedni az alkatrészt, úgy arra garanciát sajnos nem tudunk vállalni.
6. A tőlünk vásárolt mobiltelefonok javítása hivatalos szakszervizekben történik, amint megérkezik hozzánk a készülék továbbítjuk azt a szakszervizbe, a garanciális időtartam a szerviztől függ, ideje nincs törvényileg meghatározva, természetesen igyekszünk, hogy a termék 1 hónapon belül ismét a vásárlónál lehessen.
Téves rendelés esetén nem áll módunkban a terméket jóváírni vagy kicserélni(kivéve szerviz alkatrész), ezért megkérjük kedves vásárlóinkat, hogy körültekintően adják le rendeléseiket.
garancia@gsmlive.eu
Garanciális hibabejelentő lap (nyomtatható) letöltéséért kattints ide! |
Garanciális hibabejelentő lap (e-mailben küldhető) letöltéséért kattints ide! |
garancia@gsmlive.eu