Garanciális termékek visszaküldésének menete:
1. A webáruházunkban a megfelelő szállítási mód (GLS futár + VISSZÁRU/CSOMAGCSERE) kiválasztásával lehet jelezni a hibás termékek visszaküldésének szándékát.
2. A termékek összértékétől függetlenül 500Ft ellenében tudunk GLS futárt küldeni a hibás termékekért. (Természetesen megoldható postán vagy egyéb módon is a visszaküldés)
Visszaküldési cím:
Trading House International Kft.
4025 Debrecen
Nyugati utca 5-7
(a volt Doktorkanapé helyén)
3. Szeretnénk felhívni a figyelmet a megfelelő csomagolásra, mivel ha szállítás közben megsérül a termék, akkor sajnos garanciáját elveszti.
4. A hibás termékek mellé feltétlenül szükséges kitölteni a garanciális hibabejelentő lapunkat(email verzió >ITT<, nyomtatható verzió >ITT<), amely kézzel és számítógép segítségével is kitölthető, csak ennek megléte esetén, bevizsgálást követően tudjuk cserélni vagy jóváírni a tőlünk vásárolt és garanciális termékeket.
5. Szerviz alkatrészeket beépítés előtt érdemes tesztelni, hogy hibátlanul működjön, mivel ha beépítés után derül ki, hogy gyári hibás a termék, és csak sérülten lehet kiszedni az alkatrészt, úgy arra garanciát sajnos nem tudunk vállalni.
6. A tőlünk vásárolt mobiltelefonok javítása hivatalos szakszervizekben történik, amint megérkezik hozzánk a készülék továbbítjuk azt a szakszervizbe, a garanciális időtartam a szerviztől függ, ideje nincs törvényileg meghatározva, természetesen igyekszünk, hogy a termék 1 hónapon belül ismét a vásárlónál lehessen.
Jóváírás menete
A visszaérkezett termékeket ellenőrizzük és, ha minden teljesült a pontgyűjtő egyenlegen meg fog jelenni a jóváírt összeg, amiről e-mailt is küldünk.
Pontgyűjtő számla
#1 A kosár oldalon a megrendelésre kattintva át fogja vinni az oldal a fizetési és szállítási mód kiválasztásához.
#2 A fizetési és szállítási mód alatt található, hogy jelenleg a pontgyűjtő egyenlegen mekkora összeg használható fel.
#3 A megrendelés véglegesítésével automatikusan levonásra kerül a megrendelés végösszegéből.